Monday 17 December 2012

Ahad yang AWESOME!!!!





Memang awesome weyh.. Memang have fun tol la.. Dah la dengan aku yang demam kan? Buat macam tak demam je.. Tapi bila dah balik matrik, haaa... Hamek kau.. Susah kan? Baru tau langit tu tinggi ke rendah.. Haa.. Tau kau azabnya.. Hehe... Keluar bukan main awal lagi.. balik dah nak maghrib ea? Awesome la kau.. Huhu,, Tapi aku memang enjoy lah.. macam2 kiteorang buat.. Tapi tak tau nape, setiap pelusuk aku pergi mesti aku ingt kan Mr. A ue.. Mungkin time tu otak tengah tak betul kot.. Yela, demam la katakan.. hehe.. Ada kene mengena ke? Haha,, saje la tu nak cari alasan... Elehh,, haha... Start nak gerak lagi kiteorang dah rasa adventure dye.. Memang the best la weyh.. Sampai masjid tanah je kiteorang breakfast dulu... Then pergilah kejar bas tu.. Huhu,, Terbaik!! Yela, tak nak terlepas bas kan? Masa naik bas tu pun adventure gak.. Korang tau ark bas tu dah macam disko dah.. Terangguk2 aku dibuatnya.. Mane taknya, bergoyang2... Aku pun tak yakin keselamatan dye.. Dah lah lama giler kot nak sampai MC.. Tak paham aku..



Nampak muka macam ceria je.. Padahal korang tak tahu hakikat sebenarnya...Then dari MC lak.. Tapi before gerak pergi MP kiteorang beli jam RM5 satu.. Tak tahu lah lama mane kan? Haha.. Sengal sungguh.. Then baru gerak pergi MP.. Haa.. Masa nak pergi MP pun satu hal gak..Bas memang padat giler kot.. Ikan sardin pun kalah tau.. haha.. Time nie memang terbaik lah wa cakap sama lu.. Kena pandai imbang badan k? Haha,,, Kalau tak pandai, alamatnya memang kau tergolek la jawabnya..




Haha.. Tapi sampai2 je kiteorang pergi makan dulu.. Perut perlu di isi dulu.. Barulah bertenaga.. Then Umi, Fatin and Alep pergilah main bowling..





And the winner is Umi Mahirah binti Che Wahab!! I and Syidah?? Karaoke lah.. Apa lagi.. Time nie, dangdut sume keluar ea? Dah tak ingat dah sakit ke apa.. Haha,...




Then time nak balik tu, aku jalan dengan Alep.. Keluar2 je nampak bas, aku dengan alep apa lagi, berlari lah berdesup.. Dorang follow je.. Haha.,. Bas punya pasal kan? Kenangan sungguh semua nie.. Memang have fun habis lah.. Korang memang terbaek!!


No comments:

Post a Comment